Wykonuję prace w ołówku, akwareli, akrylu, różnego typu pastelach, czasami sięgam po olej. Najchętniej rysuję i maluję portrety. Od kilku lat tworzę także miniatury z modeliny w skali 1:6 do domków dla lalek i scenografii do zdjęć. Moje prace znajdują się w domach prywatnych i placówkach publicznych w Polsce, Egipcie, Maroku, Hiszpanii, Uzbekistanie, Niemczech, Turcji, na Litwie, w USA oraz w Wielkiej Brytanii. Zapraszam do zapoznania się z galerią.

Translate

2019/05/19

Nowe życie starej zabawki...

      Jak odnowić starą zabawkę, by nadać jej nowe życie? 
Jak wykonać zabawkę samodzielnie? 
Co to są miniatury? 
O tych zagadnieniach rozmawiałam ostatnio 
z przedszkolakami 
w dwóch placówkach przedszkolnych. 
:-) 

       Zabawki nie muszą być drogie. Często więcej radości sprawiają używane, kupione za grosze, które można samodzielnie odświeżyć, naprawić i przywrócić do dawnej świetności. Można też samodzielnie wykonać zabawkę, co da ogrom osobistej satysfakcji. 

       Podczas spotkań z przedszkolakami zaprezentowałam dzieciom odnowione lalki oraz mebelki dla lalek z patyczków laryngologicznych, papierowe buciki, miniatury z modeliny oraz innych materiałów, jakie wykonałam samodzielnie na przestrzeni ostatnich lat. Mam nadzieję, że się dzieciom podobało i zachęciłam choć część z nich do indywidualnych działań twórczych. :-) 


Oto fotorelacja












 

10 komentarzy:

  1. Twoje miniatury i mebelki niezmiennie mnie zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale zobaczyć Cię!
    aż zazroszczę dzieciakom -
    lubię spotkania z Pasjonatami

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie zajęcia są wspaniałe, dzieciaki na pewno więcej z takich zajęć zapamiętają, niż z jakichkolwiek innych. Fajnie, że mogły poznać coś nowego. Może któreś z nich zarazi się naszym hobby 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne. Mam taką nadzieję, że choć kilka z nich złapało bakcyla ;-) Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za opinię. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Ja niestety nie potrafię takich rzeczy robić, ale jestem zdania, że wszystkie zabawki dla dzieci są ładne. Dlatego również z wielką chęcią kupiłam zabawki ogrodowe do piasku https://modino.pl/ogrodowe-do-piasku i maluchy mogą świetnie bawić się na zewnątrz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Cieszę się, że znalazła Pani coś, co sprawiło radość Pani dzieciakom. Pozdrawiam :-)

      Usuń