Wykonuję prace w ołówku, akwareli, akrylu, różnego typu pastelach, czasami sięgam po olej. Najchętniej rysuję i maluję portrety. Od kilku lat tworzę także miniatury z modeliny w skali 1:6 do domków dla lalek i scenografii do zdjęć. Moje prace znajdują się w domach prywatnych i placówkach publicznych w Polsce, Egipcie, Maroku, Hiszpanii, Uzbekistanie, Niemczech, Turcji, na Litwie, w USA oraz w Wielkiej Brytanii. Zapraszam do zapoznania się z galerią.

Translate

2017/06/04

Portret na 800-lecie Piotrkowa Trybunalskiego

      Dzisiaj zakończyłam pracę nad "portretem" Piotrkowa Trybunalskiego. Dość specyficznym..., ale jakby nie było: moim. Malowałam trzy dni, siedząc w Rynku Trybunalskim po kilka godzin dziennie. Najbardziej intensywna była sobota, ale przetrwałam :-) Będę miło wspominać ten czas, głównie ze względu na odwiedziny przyjaciół. Poza tym stwierdzam, że jednak kocham malować i bardzo mi tego brakowało. Ufff..., cieszę się, że zrealizowałam swój plan i jednocześnie przypomniałam sobie, jak przyjemne jest malowanie. W dodatku praca w plenerze, na ulicy, gdzie jest bezpośredni kontakt z ludźmi, daje tyle radości, że nawet trudno opisać. Pozdrawiam wszystkich, którzy odwiedzali mnie i trzymali kciuki. Buziaki!


9 komentarzy:

  1. O matko jak pięknie, aż mnie zatkało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się Tobie podoba! Uściski!

      Usuń
  2. Nigdy nie byłam w Piotrkowie Trybunalskim to chociaż na obrazie w skrócie obejrzę :) Ciekawa kompozycja, fajny pomysł i piękne wykonanie :D A artystka, zdolna i śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja urodziłam się w Piotrkowie. Kocham to miasto. :-) Dziękuję. Pozdrawiam bardzo serdecznie :-)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się Twój obraz :) Mam nadzieję, że Nie dokucza Ci ból kręgosłupa - malować przez trzy dni w takiej pozycji - podziwiam !!! :):)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, przez pierwsze kilka dni odczułam solidnie w kręgosłupie i udach te godziny spędzone na malowaniu. Teraz na szczęście już ból przeszedł. Fakt jednak, że łatwo nie było. Buziaki. :-)

      Usuń
    2. Sztuka też może człowieka zmęczyć fizycznie :):)
      Cieszę się, że już doszłaś do siebie :):)
      Buziaki !!! :):)

      Usuń
  4. bardzo ładne prace i życzę powodzenia na przyszłość. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za pozytywny odbiór. Pozdrawiam serdecznie ;-)

      Usuń