Wykonuję prace w ołówku, akwareli, akrylu, różnego typu pastelach, czasami sięgam po olej. Najchętniej rysuję i maluję portrety. Od kilku lat tworzę także miniatury z modeliny w skali 1:6 do domków dla lalek i scenografii do zdjęć. Moje prace znajdują się w domach prywatnych i placówkach publicznych w Polsce, Egipcie, Maroku, Hiszpanii, Uzbekistanie, Niemczech, Turcji, na Litwie, w USA oraz w Wielkiej Brytanii. Zapraszam do zapoznania się z galerią.

Translate

2017/07/23

Ilustracje - to także lubię

      Dzisiaj pokażę Wam moje prace odrobinę inne od tych, które najczęściej tutaj wstawiam -  ilustracje. :-)

      Jeśli mam czas, lubię rysować z wyobraźni - to bardzo odpręża, daje wiele radości i wolności. Jest przeciwieństwem portretów, w których - jakby nie było - należy zachować pewne proporcje i podobieństwo z modelem. Ilustrowanie daje szersze pole manewru, a ja cenię sobie bardzo wolność twórczą ;-) Poza tym, na co dzień pracuję z dziećmi, więc taka zabawa często przydaje mi się w pracy.

Moje prace starsze:






I te nowsze:





      Więcej prac tego typu (choć tematycznie skierowanych do dorosłych odbiorców) znajdziecie na blogu w zakładce: Ilustracje. :-) 

Pozdrawiam :-)

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Zaintrygował? Czyżby tym, że taki on zmienny nastrojowo? :P Niektóre domki tak już mają. ;-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. W sumie ciekawy pomysł na miniaturkową zabawkę :-) Trzeba to chyba wprowadzić w życie :-)

      Usuń